SC Quatro Expres SRL
Pentru dezvoltarea unei colaborari cat mai bune si echitabile cu dumneavoastra politica noastra privitoare la Termeni si Conditii este urmatoarea :
Pentru onorarea comenzilor de valori egale sau mai mari de 1000 lei, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.
Produsele vandute de catre firma noastra prin intermediul site-ului www.quatroexpres.ro sunt noi, impachetate in ambalajul original iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, pretul si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, acestea putand suferi modificari fara nicio notificare in prealabil.
Produsele comercializate de catre societatea noastra, pot inlocui piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
S.C. Quatro Expres S.R.L. acorda termen de garantie pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, in conformitate cu specificatiile tehnice ale producatorului, insa aceasta garantie nu poate depasi 18 luni de la data emiterii facturii de vanzare catre client.
Prin piese de folosinta indelungata intelegem: ambreiaje, articulatii planetare, amortizoare, arcuri ,elemente de caroserie, elemente de frana, elemente de directie, semnalizatoare, stopuri, pompe, radiatoare, cabluri, tobe si tevi de esapament, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, rulmenti, piese de motor in miscare.
Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.
Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.
Vanzatorul nu poate fi considerat raspunzator de garantia unei piese sau aceasta poate fi anulata daca:
1. Piesa nu a fost achizitionata de la SC QUATRO EXPRES SRL;
2. Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat R.A.R. sau care sa fie autorizat de producatorul autovehiculului;
3. Piesa s-a defectat datorita montarii incorecte;
4. Piesa s-a defectat datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
5. Piesa nu a fost identificata corect, cauza fiind prezentarea de catre cumparator a unor date eronate;
6. La montare piesa nu a fost comparata cu piesa de inlocuit;
7. Piesa a suferit uzuri sau deteriorari datorita suprasolicitarii, intretinerii defectuoase sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
8. Piesa nu a fost aleasa corect sau a fost utilizata intr-un alt scop decat cel specificat in catalogul producatorului;
9. Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare ( taximetrie, competii sportive etc);
10. Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
11. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
12. Piesele prezinta o uzura normala.
In cazul unei reclamatii, piesele in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
1. Copie dupa factura de achizitie de la societatea noastra insotita de bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
2. Dovada faptului ca piesa a fost montata intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
3. Nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
4. Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
5. Piesa trebuie sa fie in ambalajul original,care trebuie sa nu fie murdar si sa nu fi suferit deteriorari.
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
In cazul in care reclamatia depusa se justifica, ne obligam la inlocuirea reperului in termen de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.
In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.
Datele cu caracter personal(inclusiv datele autovehiculului) transmise catre S.C. Quatro Expres S.R.L. sunt folosite numai pentru identificarea corecta a reperelor solicitate si efectuarea/onorarea comenzilor, conform legilor in vigoare.
S.C. Quatro Expres S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.
Alte conditii
Imaginile produselor au caracter informativ. Pot aparea diferente intre imagini si produsul efectiv.
Reclamatiile referitoare la eventualele neconcordante dintre marfa si factura sunt acceptate numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 24 ore de la livrarea reprerului/reperelor, pe adresa de E-mail office@quatroexpres.ro, cu titlul: Neconcordanta factura nr.......... din data .................
Nu se accepta la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul este obligat sa verifice existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora ducand la neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului.
Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre S.C. QUATRO EXPRES S.R.L. - plata va fi efectuata de catre client; de la S.C. QUATRO EXPRES S.R.L. catre client - plata va fi suportata de catre noi.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.